splitup.blogg.se

2014-06-03
16:46:00

Petra Linde

Hejhej, då var det på tiden att skriva lite info om mig. Jag är 16 år gammal och bor på landet i Svinninge vilket är rätt soft men uppskattas inte så himla ofta haha. Jag har 3 äldre bröder och en syster, två från mammas sida och två från pappas. Träffar oftas Jens och Tomas för jag bor bara med mami. Ni lär få veta varför frammåt i tiden om ni följer bloggen vår! 

På fritiden är jag med vänner för det mesta och roar oss. Jag gick på fotboll förut vilket jag fortfarande älskar men slutade pga bröt benet för 2 sommrar sen osv. Jag har precis skaffat gymkort så vi får väl se hur det går med de, haha det vet man aldrig. Jag är inte en sån speciellt intressant människa men har ett rätt så fett liv ändå och snart är sommaren här men om ni vill veta något mer är det bara att fråga så får ni svar när som!
 
Kramis 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: