splitup.blogg.se

2014-06-03
11:19:00

Bianca Salming

Hellooo fuckerss
Jag heter Bianca Salming. Jag fyller 16 år nu i november och är då den yngsta bland dessa 5 brudar.
Jag bor för tillfället i Vaxholm med både mamma som bor på Resarö och Pappa på bogesund. Men Under sommarn kommer jag flytta in till stan med min pappa och mamma ska försöka få huset sålt och bo utomlands. Så för mig blir det mycket som händer i sommar. Jag har också en brorsa som heter Rasmus som är 18 år gammal. Sen två syskon i 30 års åldern men vi har bara samma pappa.
 
På min fritid lägger jag ner mycket tid på min träning, då jag kör friidrott 6 gånger i veckan, då jag också har tävlingar då och då. Man kan säga att jag satsar på sporten men kompisar är också en stor del av mig som jag tycker är väldigt viktig. Så så fort jag har tid över hänger jag med min familj och mina underbara vänner, partejar och bara har det allmänt kul tillsammans. Jag gillar att ha mycket att göra så förutom skolan så fyller jag dagarna med lite småjobb här och där också. 
 
Jag är inte heller den bästa o blogga enligt mina kompisar, då min stavning spårar ur ibland haha men jag ska göra mitt bästa.
Är det någonting ni mer undrar om mig så är det bara att fråga! puss
 
 
 
Kommentar:
2014-09-18 @ 20:37:58
#1: Elin

Men gud vilket sammanträffande, resaröbrud här också, haha!

Svar: Treeevligt treevligt ;)
splitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: