splitup.blogg.se

2014-06-02
21:57:00

Cecilia Eriksson

Tjena coolingar!
Jag heter Cecilia, aka Cheerleadermidget. Jag är 16 år, näst äldst av oss fem. Jag är en sjukt hyper människa som knappt kan sitta still. Jag bor norr om Stockholm i en villa med min familj och min hund. Jag är halvsvensk, halvamerikanare. Min mamma heter Kathy-Lynn och var hardcore hippie i sina unga dagar, hon är den som är från USA, New Jersey (NJ). Min pappa är svensk, heter Karl Anders Eriksson, tråkigaste namnet på jorden, dock är han dem mest intressanta människan jag har träffat, typ. I alla fall, han är född i Etiopien och såg inte snö förän han var 8 år. Jag har bott i Sverige sedan jag var 5 år, men engelska är mitt första språk eftersom jag bodde i USA mina första "pratår". Nu i juni ska jag och hela min familj flytta tillbaka till New Jersey i minst ett år. Jag är såklart glad för att få flytta tillbaka till NJ och få lära känna nytt folk och uppleva nya grejer, men samtidigt vill jag inte lämna mina vänner och mitt liv här. 
Jag gillar att; Fota, jag vill gå Täby Enskilda, estet media om vi kommer tillbaka. Allstar Cheerleading, jag ska förhoppningsvis börja i en förening som hetter Central Jersey allstars (CJA), jag ska på en "private evaluation" för att bli placerad i ett lag denna månad. Trampolin, som jag tyvärr inte kommer ha tid att forrsätta med i USA. Mina vänner och partay haha. Förhoppningsvis så har jag kvar alla dessa saker (förutom trampolinen) när jag flyttar. Om ni vill veta något annat om mig, säg bara till så svarar jag så gott jag kan!
Haha jävlar vilket LOL inlägg. Skitsamma. Bara ni får fakta om mig:)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: