splitup.blogg.se

2014-06-03
13:14:00

Moa Kvist

Här kommer en kort presentation om mig själv!
 
Mitt namn är Moa Kvist, jag är 15 år och ska troligen börja i Tibble gymnasium efter sommarlovet. Jag fyller 16 år den 30 September. Jag har en syster som är 18 år och heter Elin. Min mamma heter Charlotte och min pappa heter Mikael. Tillsammans bor vi i Österskär/Åkersberga. Vi håller på att leta hus, vart vi ska flytta är inte säkert än.  Så den här sommaren är det mycket som förändras för alla oss!
 
Mitt liv består av mina vänner, min familj, plugg, mode och träning. Jag kommer blogga mestadels om mode och träning, kost osv. Jag har dansat väldigt länge men har slutat nu på senare "tiden" för att jag känner att jag inte hinner med. Jag har också gått på boxning vilket jag tycker är väldigt kul så får se om jag börjar på det igen efter sommaren. I framtiden vill jag jobba med mode, kläder fast jag suger på att sy haha!
 
Kommentera gärna och ge förslag på hur vi kan förbättra vår blogg!
Om ni har några frågor så svarar jag mer än gärna haha! PUSS
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: