splitup.blogg.se

2014-06-03
10:03:00

Hanna Jäger

Tja!
Jag heter Hanna, 16 år, äldst av oss fem, haha! Jag bor i Stockholms skärgård i en stad som heter Vaxholm. Jag bor dock lite utanför Vaxholm på en ö som heter Skarpö, där min pappa bor. Med mamma bor jag på Bogesund, typ 5 min från Vaxholm. Jag har även en syster på 20 år som heter Nelly! Och ja, där har ni min familj :) Jag har bott i Vaxholm i hela mitt liv, så jag och Bianca brukar kallas för skärgårdsbarn, haha ;)
Vad gör jag på fritiden då? 

Jag har ridit i 6 år på ridskola, men slutade för ett tag sedan. Numera hyr jag endast sommarhästar med mina två mycket närstående kusiner, rider hos kompisar, hästar som behöver ridas etc. Jag dansar även streetdance på Sway, men min största hobby är sången. Jag tar sånglektioner, och sjunger typ konstant. Har en mic som jag spelar in covers och egna låtar med, som ni kommer få se mycket av här på bloggen, nu när jag ska gå sånglinje på ett musikgymnasium i Hammarby Sjöstad till hösten! Utöver mina hobbys är det mycket festande, fotande, shoppande, hänga med kompisar och med min pojk :) Jobba gör jag varje helg på ett café här i Vaxholm också!
 
Ifall det är något ni undrar är det bara att fråga! Puss på er ;)
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: